loveeeee

loveeeee

czwartek, 6 czerwca 2013

porządki :)

Odtwarzając jedną cd ze zdjęciami doznałam szoku!
Zamiast oglądać i wspominać płyta się zawieszała, program do odtwarzania grafiki nie odpowiadał.
 Niby zero rys na płycie, jednak fotek nie dało się wczytać..
Zaczęłam wszystko segregować z różnych płyt, z tych.. które z trudem załapały i się odpaliły.. 
Najlepsze fotki od razu poszły do druku.
Cudowne 3 dniowe "wczasy nad morzem", pobijanie rekordu Guinnessa we Wrocławiu itp.

Póki co zaczęłam od nowości które mam na komputerze (bo kto wie czy nie zepsuje mi się np dysk twardy..)

Następnie te cudowne zdjęcia układałam do albumu, część starych zdjęć, bez wartości obecnie dla mnie wylądowało podartych w koszu.

29.03.2005 - ja i..ktoś nieważny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz